loading...
نرم افزار،قالب وبلاگ،کارتون،فیلم،کدجاوا
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 560 1391/07/20 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز :

- Windows XP/Vista/7
- 1 GHz
- 256 MB RAM

 

 

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!
در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.

سهیل بازدید : 253 1391/07/20 نظرات (0)

   نسخه کم حجم BlakBox

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2 or 7
CPU: Dual-Core CPU 2.4 Ghz
RAM: 2GB
Graphics Card: NVIDIA 8800 or ATI 3800 with 512MB of VRAM
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c-compatible)
Hard Drive: 17.5GB free disk space

 

Batman علاقه مندان فراوانی دارد، در این بازی بازیکن های به رویاهای بلندپروازانه خود در شهر Arkham و با شخصیت بتمن خواهند رسید.در این شهر باید امینیت بسیار بالایی را برای شهروندان در برابر تبهکاران ، جانیان ، گنگسترها و آدمکش های روانی ایجاد کنید. یک داستان جدید که شخصیت های کلاسیک و افراد شرور از دنیای بتمن را در خود جای داده است.گیم پلی بازی بسیار روان بوده و تجربه ای بسیار واقع گرایانه از شوالیه تاریکی برای بازیکنان آن خواهد بود.
-    بازی به عنوان شوالیه تاریکی (Batman) : به عنوان بتمن باید به جنجال های خیابانی و سرقت های مخفیانه پایان دهید. تحقیقان قانونی را انجام داده و با خلافکاران بدذاتی رو به رو شوید تا شهر را در امنیت کامل نگه دارید.
-    بازی به عنوان زن گربه ای (Catwoman) : زن گربه ای یک شخصیت کامل و زیبا در این بازی می باشد. شهر آرکهام داستان اصلی خود را در خط سیر بازی دارد که به طور یکپارچه ای با داستان Catwoman در هم آمیخته است.توانایی های او ، حرکات رزمی و ابزارش او را به عنوان یک شخصیت کامل و جذاب برای بازی معرفی می کنند.
-    نبردهای حرفه ای و کاملا روان : بتمن با نبردهای هماهنگ و همزمانی از هر طرف از سوی گنگسترهای شهر آرکهام رو به رو می شود. این افراد شرور دارای اسلحه های مختلف و هوش مصنوعی بالا هستند که نبر با آنها را دشوار می کند.
-    ابزار جدید : Batman به ابزار جدیدی مانند "پی رفت سنج مخفی نسخه 2 " و " گلوله های دودی" مجهز است که قابلیت های او را بیشتر از گذشته کرده است.
-    داستان جدید : Paul Dini برای داستان Batman 5 بار برنده جایزه Emmy شده است که در این بازی از آن الهام گرفته شده.
-    جا به جایی آرکهام : تیمارستان ها ، زندان های مخوف ، شهردار جدید Gotham و دیگر تغییرات این شهر باعث جا به جایی تمام ساکنان این شهر شده است.زندان عظیم و جدید این شهر 5 برابر بزرگتر از جزیره Arkham است که مکان های مختلف بازی را تشکیل می دهد.

سهیل بازدید : 340 1391/07/20 نظرات (0)

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 10 GB Free Space

 

قصد معرفی بازی ای را داریم که عنوان آن Transformers: Fall of Cybertron بوده و چندین المان ویژه را یدک می کشد. اول آن که ناشر این بازی کمپانی اکتیویژن است که خود آوازه ی چندین ساله بازیهای چند رسانه ای ، کنسول ها و رایانه ای است . دوم آنکه موتور گرافیکی این بازی انریل انجین است که فوق العاده مناسب انتخاب شده است .

 

  همان طور که سازنده ی این بازی کمپانی HighMoon اعلام کرد ، بازی دارای ویژگی های منحصر بفردی است که هر گیمری را به وجد خواهد آورد. بر روی آدرنالین سوار شوید. سوخت سفر را از طریق طیف وسیعی از ماموریت ها و محیط های عظیم که در حدود توانایی های منحصر به فرد هر شخصیت طراحی شده است بدست آورید.یک تنوع طلبی بی نظیر در شخصیت های ترانسفورماتور، بازی شاهد هستیم. این در حالی است که می توانیم حساب ویژه ای بر روی کرکترهای بازی باز نمود.ژانر این بازی تیر اندازی سوم شخص است . همان طور که می دانید ، تیر اندازی سوم شخص سبکی در بازی رایانه‌ای است که خود زیرمجموعهٔ سبک‌های تیراندازی و اکشن قرار می‌گیرد، گیم‌پلی بازی به صورتی طراحی شده که بازی‌کننده تمام محیط بازی چه شخصیت بازی چه محیط بازی را بر خلاف سبک تیراندازی اول شخص می‌تواند ببیند.
سهیل بازدید : 333 1391/07/20 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
RAM: 3 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
DirectX: Version 10

 

 

برای اولین بار در سایتهای ایرانی دانلود بازی جذاب و پرطرفدار Need for Speed: The Run نسخه معتبر RELOADED. گیم پلی و مناظر بازی در هر مرحله به طور مداوم تغییر میکند. توازن خوبی میان نوع مسابقه ها وجود دارد. شما The Run رو از یک مسابقه استاندارد ۸ ماشینی شروع میکنید و سپس به مسابقه های زمانی(طی کردن مسیر قبل از زمان تعیین شده), دریفت کشی در کوه و تعقیب پلیس ادامه پیدا میکند. خیلی کم پیش میاد که دو تا مسابقه مثل هم را در یک قسمت تکرار بشه. رانندگی میتونی احساس شناور بودن بده, اما ماشین های مختلف احساس مختلفی میدهند و این به شما بستگی داره که چه ماشینی رو انتخاب میکنید. اگه سطح بازی رو معمولی انتخاب کنید ماشین های دیگر که تحت کنترل هوش مصنوعی هستند در سطح بسیار پایینی قرار میگیرند. اون ها با ماشین های دیگه تصادف میکنند,  پلیس فقط شما رو تعقیب میکنه و میانبر ها رو از دست میدهند حتی اگر از جلوی یکی از ماشین ها به یکی از میانبر ها بری! مناطق The Run قطعا بهترین بخش بازی است. در حقیقت The Run بهترین زیباترین و جالب ترین مناظر رو که تاحالا در بازی های مسابقه ای دیدید داره. کوه های راکی, شهر و پارک ها بسیار خوب طراحی شده اند. بزرگترین مشکل من در The Run ناتوانی در سفارشی و آپگرید کردن ماشین هاست. پس از قسمت داستانی بازی یک سری رقابت(Challenge) در بازی وجود داره که همانند سری Shift است, چیزی به اسم مسابقه آزاد وجود نداره. چه با کامپیوتر بازی کنید یا آنلاین, باید نوع ماشین ها و قوانین رو تایین کنید. پس از انجام رقابت ها و داستان دیگه چیزی نیست که مسابقه دهید.

 

سهیل بازدید : 277 1391/07/20 نظرات (0)

پیش نمایش این بازی به به پست افزوده شد

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • OS: Windows® XP/Vista™/Windows 7/Windows 8
  • Processor: Dual Core 2.4GHz processor
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: Shader 4.0 compatible card (minimum: Nvidia GeForce 9800, AMD Radeon 4830)
  • Hard Drive: 5 GB HD space
  • Other Requirements: Broadband Internet connection
  • Additional : Onboard Video Card: Not Supported

 

بازی Uprising 44 The Silent Shadows یک بازی سبک اکشن/استراتژیک میباشد که توسط DMD Enterprise تولید و منتشر شده است. نمای دوربین بازی اکشن سوم شخص میباشد. داستان بازی در سال ۱۹۴۴ و جنگ جهانی دوم اتاق می افتد. شما در این بازی رهبری یک گروه از سربازان ورشو را بر عهده دارید و وظیفه شما این است تا با راهبری گروه و استراتژی مناسب جنگی در مقابل ارتش نازی ها پیروز شوید. شما المان های زیادی را برای رهبری گروه باید در نظر بگیرید. از خرید مهمات جنگی گرفته تا وضعیت تک تک سربازان. شما در این بازی قادر خواهید بود تا به سربازان ه به صورت گروهی و هم به صورت تکی فرمان هایی از قبیل دفاع، حمله و … بدهید. به طور کلی این بازی یک شبیه سازی زیبا برای راهبری یک گروه نظامی میباشد. این نسخه از بازی توسط SKiDROW کرک شده است که کرک بازی نیز به صورت جدا در ادامه مطلب موجود است.

 

سهیل بازدید : 258 1391/07/20 نظرات (0)

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP2), Vista oder Windows 7
Processor: Core 2 Duo Processor (1,8 GHz or better) or similar AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader 3.0 compatible graphics card (Ati 2600, Geforce 8800 or similar) with 512 MB RAM
Hard Drive: 3 GB HD space

 

Arulco آزاد شده است، هر چند شهرهای دیگر زیر سایه جنگی قرار دارند که کشورهای دیگر آن را نادیده گرفته اند. Khanpaa، ملتی دوست دار صلح و ساده هستند که توسط یک گروه از مزدوران اجیر شده دچار وحشت شده اند، با این حال هنوز هم کشورهای دیگر توجهی به این ملت نمی کنند. Behnam Atiqullah سعی می کند که به کشور خودش کمک کند، اما کار زیادی از دستش بر نمی آید. مداخله نظامی از بزرگترین قدرت دنیا چیزی نیست که Khanpaa بتواند به سادگی از پس آن بر آید.
اینجا زمانی است که شما وارد ماجرا می شوید! همانطور که هوش استراتژیک در پس شرکت خصوصی نظامی شما است، شما با استفاده از تیم با مهارت خود، به کمک این ملت می شتابید. به مردم کمک می کنید تا یک تیم مسلح را تشکیل دهند و برای نبدری سهمگین در کوهستان های یخ زده آماده شوند. در این راه کشف خواهید کرد که چرا Khanpaa به منطقه ای جنگی تبدیل شده است.

سهیل بازدید : 237 1391/07/20 نظرات (0)

نسخه کم حجم Blak Box

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

CPU: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor

RAM: 1GB RAM (Windows XP), 2GB RAM (Vista / Windows 7)s

VGA: ATI Radeon X1900 or NVIDIA GeForce 8800/GeForce GT220 with 256MB of Video RAM

DX: DirectX 9.0c

HDD: 12GB free hard drive space

 

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

 

سهیل بازدید : 280 1391/07/20 نظرات (0)

نسخه SKIDROW

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2048 MB RAM

Hard Disk Space: 14 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB or more memory ATI RADEON HD 2600 XT/NVIDIA GEFORCE 8600 GT OR HIGHER

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

بازی های ماجراجویی همیشه با داشتن یک داستان قوی و بسیار زیبا مورد توجه قرار می گرفتند. The Testament of Sherlock Holmes نیز از این قاعده مستثنی نیست و زمانی که این بازی را تجربه می کنید، داستان آن به سرعت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. گروهی از کودکان مشغول خواندن یکی از داستان های شرلوک هولمز می شوند و چیزی که آن ها می خوانند به صورت بازی برای بازیکنان به نمایش درمی آید. ماجرا از جایی آغاز می شود که هولمز به همراه دکتر واتسون (Dr. Waston) برای بررسی صحنه یک دزدی به خانه فرد ثروتمندی می روند. این شخص دارای گردنبند بسیار ارزشمندی بوده که به ظاهر به سرقت رفته و اکنون از هولمز و واتسون درخواست کمک کرده است.کیفیت طراحی محیط و بافت های به کار رفته در آن ها قابل قبول و پرجزئیات هستند. محیط ها بسیار متنوع و زیبا از کار درآمده اند و نمای اواخر قرن ۱۸ میلادی به خوبی در آن ها دیده می شود. خانه ها و محیط هایی که در آن ها حضور پیدا می کنید، بسیار زیبا طراحی شده اند به خوبی شما را در فضای رمز آلود بازی قرار می دهند.

سهیل بازدید : 324 1391/07/20 نظرات (0)

به همراه نسخه کم حجم Blak Box

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB video card or equivalent (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

سهیل بازدید : 223 1391/07/20 نظرات (0)

نسخهSKIDROW

به همراه نسخه کم حجم BlackBox

 به همراه کرک فیکس RELOADED

 

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista / Windows 7

CPU : Intel 3.0 GHz dual core or better

RAM: 4 GB system RAM

Hard Disk Space: 9 GB of free hard drive space

Video Card: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)s

Sound: Windows compatible sound card

 

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

تعداد صفحات : 51

درباره ما
سدان - نرم افزار،قالب وبلاگ،کارتون،فیلم،کدجاوا و...، سدان دات ای ار ، بازی ، آهنگ ، اهنگ ،نرم افزار ، قالب وبلاگ ، اسکریپت و کدجاوا ، همه چی دانلود ،soheildownload.ir , sodown.ir ، sodown.ir ، sodown.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • جمعه 22 آذر 1392
  • چهارشنبه 01 آبان 1392
  • جمعه 05 مهر 1392
  • پنجشنبه 04 مهر 1392
  • چهارشنبه 03 مهر 1392
  • يکشنبه 31 شهريور 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • پنجشنبه 21 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • چهارشنبه 13 شهريور 1392
  • سه شنبه 12 شهريور 1392
  • يکشنبه 10 شهريور 1392
  • شنبه 09 شهريور 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • چهارشنبه 26 تير 1392
  • شنبه 22 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 28 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • دوشنبه 20 خرداد 1392
  • شنبه 18 خرداد 1392
  • پنجشنبه 16 خرداد 1392
  • چهارشنبه 15 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • دوشنبه 13 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • پنجشنبه 02 خرداد 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • جمعه 04 اسفند 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • چهارشنبه 27 دی 1391
  • شنبه 23 دی 1391
  • پنجشنبه 07 دی 1391
  • شنبه 02 دی 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • جمعه 03 آذر 1391
  • شنبه 27 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1504
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 4,276
  • بازدید سال : 29,168
  • بازدید کلی : 878,690